Джерман-Центр Новини

Свіжі та актуальні новини від Джерман-Центр.

  1. Новини
  2. Тест-драйв від AUTO.RIA - Volkswagen Crafter
09.09.2019
Світ Фольксваген

Тест-драйв від AUTO.RIA - Volkswagen Crafter

В якості тестового зразка редакції AUTO.RIA дістався вантажний фургон VW Crafter 35 з високим дахом і довгим кузовом, тримісною кабіною і переднім приводом. На автомобілі встановлений 2,0-літровий турбодизель на 140 к.с. і 340 Нм крутного моменту, 6-ступінчата "механіка". Наш екземпляр - в базовій комплектації,  непогано оснащений в плані питання систем безпеки: тут є ESP, ABS, Traction Control, Hill Assist і навіть EDL (електронне блокування переднього диференціала).

Crafter

Значення розміру!

До нас потрапив автомобіль в 35-му виконанні з вантажопідйомністю до 1339 кг, на задній вісі такого авто не встановлюється "спарка". Говорячи про 55-й "Крафтер" (є у нас на ринку і такі), потрібно розуміти, що на борт такий автомобіль зможе прийняти вже 3120 кг. Але кожному вибирати відповідно до своїх завдань. Мені ж на час тесту випала поїздка, на час якої потрібно було і простір заповнити, і на далеку відстань з'їздити , і з хорошої асфальтової дороги з'їхати на розбитий путівець ... а часом і на повне бездоріжжя. І це з "нашими" - 6,8 метрами довжини! У нас - умови максимально наближені до "бойових". У сенсі, в яких автомобілі такого роду експлуатуються щодня. Для початку важливо сказати кілька слів про довжину і габарити в цілому. До них потрібно звикати, тримати в умі відразу два займаних паркомісця і маневрувати, з урахуванням довжини бази. Ну а ті, кого без малого сімома  метрами вже не злякати, можуть замовити автомобіль з надвисоким дахом і ще більшої довжини. Клієнтів на такі "автопоїзди" теж вистачає.

Тому, коли я під'їхав до будівельного маркету, біля мене відразу "намалювалися" бувалі перевізники зі списком питань і давай заглядати в усі щілини. По-перше, запитали чи оцинкований кузов. Він, до речі, не тільки повністю оцинкований, але ще і оброблений герметиком в місцях з'єднань, так що з іржею проблем не виникне. Перевізники залишилися задоволені оглядом, широкої зсувної  "ляди" збоку (її ширина - 1311 мм), фіксаторами задніх дверей на потужних магнітах і дизайном салону. Даю їм можливість обробити інформацію і задаю вже свої питання. Мовляв, якщо цікавитеся, значить їздите на чомусь іншому? Відповідають, що не дочекалися... ну і вирішили трохи заощадити. В результаті доводиться переплачувати на обслуговуванні і підвищеній витраті палива. Проста математика дозволяє переконатися у великій різниці у витратах на експлуатацію. Багато з конкурентів не зможуть показати витрати в межах 8,0 літрів в міському режимі. Перевірив особисто: цифра реальна. Хлопці в редакції не повірили мені - і переконалися самі. Не останнє місце в списку факторів, що впливають на покупку, є і досить "довга" гарантія в 4 роки або 250 000 км пробігу по наших дорогах.

Що стосується згаданої вище кабіни,  тобто, місця, де водій буде проводити більшу частину часу, тут і говорити особливо нічого. Хто вже працював з технікою від VW, впізнає звичну, одночасно просту, але до дрібниць продуману ергономіку. Можливо, тому що всі вже до неї звикли, але душею кривити не доводиться: все дійсно зручно і знаходиться під рукою. Навіть в кабіні можна розташувати цілу купу речей: в ящиках, нішах, ємному бардачку, пеналі і під пасажирськими сидіннями.

Також під стелею є величезна полиця з красиво виконаними ручками для зручності входу-виходу. Втім, за час тесту я так і не обжився в кабіні грунтовно, щоб заповнити ще й її. З того, на що варто звернути особливу увагу - зручні регульовані крісла з водійським підлокітником. А ще - що складається в стіл з органайзером і двома підстаканниками середнє сидіння і класне кермо зі зручним обхватом.

Є тут і парочка по-справжньому незрозумілих речей - наявність в "базі" недешевої сітки обігріву вітрового скла при відсутності навіть простенької фірмової магнітоли. Втім, конфігуратор дозволить зібрати автомобіль на свій розсуд, з урахуванням очікування на термін виробництва фургона на заводі. Потрібно тримати в голові і те, що навички повсякденного водіння не завжди допомагають при маневруванні фургона заднім ходом, а орієнтуватися при паркуванні по тіні виходить не завжди.

Словом, я б додатково замовив якщо не камеру заднього огляду (адже до неї і дорогу "голову" з екраном подавай), то хоча б датчики паркування. Зате бічні дзеркала з допоміжними зонами - на заздрість всім легковикам разом узятим. Вони високі і не дуже широкі, при цьому дозволяють відмінно контролювати ситуацію і на дорозі і під час паркінгу.

Наступною темою в спілкуванні з досвідченими "дальнобійниками", вже на дальньому кінці нашої подорожі, стала надійність. Розмова видалася довгою і філософською, але звелася до того, що на "Крафтерах" вибір двигуна 2,0 TDi на 140 к.с. є найправильнішим рішенням. І за ціною, і по витрат, і головне по надійності. Рівних, кажуть, йому немає! Не будемо сперечатися з професіоналами, справа ця невдячна. Втім, Америку  мені не відкрили: про цей агрегат знаю не з чуток, у багатьох знайомих такі працюють на "комерції". Говорили і про типи приводу. У нас, нагадаю, він передній. Всі зійшлися на думці, що повний би не завадив, - але передній однозначно є оптимальним рішенням (адже їх може бути аж три на вибір!). Кліренсу в 195 мм. достатньо для штурму лісових і польових стежок з різним потенціалом прохідності. Головне - враховувати довгу колісну базу і роботу досить збитої підвіски, а короткі звіси дозволять проїхати часом і туди, куди легковик  не ризикне їхати.

Факти!

Чи не бездоріжжям єдиним, звичайно, відчували ми наш бус. Основна частина шляху - перелатаний асфальт, місцями з ямками, стиками, напливами і коліями. Словом, не позаздриш. Але скаржитися особливо нема на що. Незважаючи на збиту ходову частину і жорсткі шини 205 / 75R16 C, Crafter дивним чином демонструє відмінну плавність ходу, тому багаж і пасажири залишаються на своїх місцях. Гострі краї ям сприймаються глухими поштовхами, але швидкість можна особливо не скидати - підвіска впорається.

Пора розповісти і про вантажне відділення. Його обсяг - без малого 14,5 кубометрів (у версії з надвисоким дахом і довгим заднім звісом - все 18,4 м куб.). В кузові розміщено 14 такелажних петель для кріплення вантажів, стінка позаду крісел плоска і не краде корисний об'єм вантажного відсіку. Стінки в відділенні для перевезення вантажів голі і за бажанням можуть бути обшиті, але великої необхідності в цьому немає, - зате ребра  можна використовувати як додаткові ніші і можливості закріпити вантаж.

До речі, багато, хто за час поїздки побачився з "нашим" Crafter`ом, мрійливо ділилися ідеями про перероблення його під домашній автомобіль для подорожей. Мовляв, спальне місце саме в ємний кузов проситься! Тут потрібно розповісти, що наша поїздка була пов'язана з серйозним мото-заходом, а на зворотному шляху в якості основного вантажу їхав мотоцикл для важкого бездоріжжя марки Yamaha. Так ми про нього за весь шлях і не згадали, вимучені складними ділянками шляху. Але і "Ямаха" не давала про себе знати. Так що жорсткий кузов, що не видає зайвих звуків на розбитій дорозі, насправді хороший. Закріпив вантаж гарненько, та й їдь куди потрібно.

Спокій!

А про гладкі ділянки без хвиль і здригання кузова згадую з справжнім водійським задоволенням. Фургон відмінно тримає пряму і майже не реагує на бічний вітер. Можливо, тут грає роль наявність системи запобігання впливу вітру Cross Wind Assist. Радує і мотор на таких ділянках: він бадьоро набирає швидкість, легко підхоплює, тягне на будь-яких оборотах і, нагадаю, радує малою витратою палива. До коробки передач звикати не доведеться: тут все чітко включається, а важіль відрізняється високою точністю. Вдалий тандем. А ось робота зчеплення у "крафтерів" особлива: довгий хід досить жорсткої педалі, схоплювання в середині ходу і різке підхоплення в цьому ж місці змушують виконати процедуру початку руху з місця кілька разів поспіль перед першою поїздкою, призвичаїтися і надалі бути обережним.  Зате рулиться великий фургон ну зовсім не по-вантажному. Так, все це - з урахуванням висоти кабіни і великої довжини, але реакція кузова на повороти керма - зовсім як у легковика!

У справі!

Зібрана підвіска стабільно тримає фургон на дорозі зі змінною якості покриття, не допускаючи розгойдування і бовтанки на нерівностях. До речі і акустичний комфорт на висоті: в салоні тихо навіть на великих швидкостях, а з вантажного відсіку не доносяться скрипи погано закріплених ящиків. Сподобалося і базове світло: звичайні "галогенки" жовтуватого відтінку добре справляються з темною дорогою, рівномірно розподіляючи потужний пучок світла на дорозі.

Загальне враження від Volkswagen Crafter  - придатний, якісний автомобіль, що не дає особливих причин для критики. Конкурентів у "крафтерів" вистачає: ціни різні, як і рівень комплектації, ступінь надійності і любов аудиторії. І головне, що Crafter відмінно підійде як великому автопарку, так і для потреб приватного експедитора. В його активі довгий термін гарантії, висока надійність, повністю оцинкований кузов і хороші їздові характеристики. Залишилося тільки вирішити питання з комплектацією.

 

Джерело: https://auto.ria.com/uk/news/test-drive/246581/test-drajv-volkswagen-crafter-trudovoj-rezerv.html © AUTO.RIA.com ™

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.